پس از کشوقوسهای فراوان، با حمایت استاندار مرکزی، فرماندار ساوه و پیگیریهای مسئولان فوتبال استان، حضور شهرداری ساوه در فصل جدید لیگ برتر فوتسال قطعی شد.
اردوی آمادهسازی تیم ملی فوتسال جوانان بانوان برای حضور در المپیک جوانان سنگال از امروز آغاز شد و ملیپوشان زیر نظر فاطمه شریف نخستین جلسه تمرینی خود را برگزار کردند.
با برگزاری مراسم قرعهکشی مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال بزرگسالان کشور در فصل ۱۴۰۵-۱۴۰۴، چهار تیم راهیافته به این مرحله حریفان خود را در مرحله نیمه نهایی شناختند.