سرمربی تیم فوتسال نگین تندیس قرچک با اشاره به آغاز رسمی تمرینات این تیم در سالن مرحوم جهان‌پهلوان تختی، از برنامه‌ریزی منسجم برای حضور قدرتمند در فصل جدید رقابت‌ها با تکیه بر ظرفیت‌های بومی و بهره‌گیری از ترکیب بازیکنان باتجربه و استعدادهای آینده‌دار خبر داد.
نصیری: نگین تندیس با تلفیق تجربه و جوانی، پرچمدار فوتسال تهران در لیگ است

به گزارش ۲٠۲٠، حمید نصیری سرمربی نگین تندیس قرچک، درباره آخرین وضعیت تیمش پس از جذب چند بازیکن باتجربه و جوان اظهار کرد: خوشبختانه با آغاز رسمی تمرینات، نخستین گام را برای حضوری مقتدرانه در مسابقات پیش‌رو برداشته‌ایم. کادر فنی با برنامه‌ریزی دقیق تلاش می‌کند از حداکثر زمان موجود برای رسیدن به هماهنگی و آمادگی مطلوب استفاده کند.

وی با تأکید بر سیاست باشگاه در استفاده از ظرفیت‌های بومی افزود: در فصل جدید، استراتژی مشخصی را دنبال می‌کنیم. حضور بازیکنان باتجربه و خوش‌نام بومی در کنار استعدادهای جوان و آینده‌دار قرچکی، ترکیبی متوازن و ایده‌آل را برای تیم شکل داده است.

سرمربی نگین تندیس قرچک ادامه داد:سرمایه‌گذاری روی استعدادهای درخشان شهرستان، اقدامی آینده‌نگرانه است و بدون تردید نتایج آن در سال‌های آینده نمایان خواهد شد. قرچک همواره یکی از قطب‌های مهم فوتسال کشور بوده و از ظرفیت‌های انسانی ارزشمندی برخوردار است.

نصیری با اشاره به انگیزه بالای بازیکنان تیم گفت: در تمرینات اخیر شاهد حضور بازیکنانی مستعد، پرتلاش و باانگیزه بودیم که با تمام توان برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. این روحیه، نقطه قوت بزرگ ماست و باور دارم اتحاد، همدلی و غیرت بازیکنان، عامل اصلی موفقیت تیم در طول فصل خواهد بود. 

وی همچنین از حمایت مسئولان شهرستان قدردانی کرد و افزود: نگین تندیس در حال حاضر تنها نماینده استان تهران در این سطح از رقابت‌های فوتسال کشور است و همین موضوع مسئولیت ما را دوچندان می‌کند.

سرمربی نگین تندیس قرچک تصریح کرد: از فرماندار، امام جمعه، شهردار، اداره ورزش و جوانان و سایر مسئولان دلسوز شهرستان که با حمایت‌های ارزشمند خود زمینه حضور این تیم را فراهم کرده‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم. این حمایت‌ها دلگرمی بزرگی برای کادر فنی و بازیکنان است.

نصیری در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما صرفاً حضور در مسابقات نیست؛ بلکه می‌خواهیم با ارائه فوتسالی تماشاگرپسند و رقابتی، جایگاهی شایسته برای نام بزرگ ورزش قرچک و استان تهران کسب کنیم. امیدواریم با تداوم حمایت مسئولان و همراهی هواداران، نماینده‌ای شایسته برای استان تهران در این رقابت‌ها باشیم.

انتهای پیام /



مطالب مرتبط