ملی‌پوشان فوتسال بانوان ایران پس از ورود به دوشنبه و استراحتی کوتاه، نخستین جلسه تمرینی خود را با محوریت ریکاوری و بدنسازی برگزار کردند.
نخستین تمرین بانوان فوتسال ایران در دوشنبه؛ آماده‌سازی برای نبرد با قرقیزستان

به گزارش ۲۰۲۰، تیم ملی فوتسال بانوان ایران که برای حضور در رقابت‌های کافا راهی دوشنبه، پایتخت تاجیکستان شده است، پس از استقرار در محل اقامت خود و پشت سر گذاشتن ساعاتی استراحت، نخستین جلسه تمرینی خود را برگزار کرد.

این تمرین با نظارت کادر فنی و بدنسازی تیم ملی برگزار شد و بازیکنان در بخش‌های مختلف ریکاوری فعال، حرکات هوازی و برنامه‌های اختصاصی بدنسازی شرکت کردند. هدف از این تمرین، رفع خستگی ناشی از سفر و آماده‌سازی هرچه بهتر ملی‌پوشان برای آغاز مسابقات عنوان شده است.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در نخستین دیدار خود از این مسابقات، روز دوم تیرماه به مصاف تیم قرقیزستان خواهد رفت.

انتهای پیام /



مطالب مرتبط