۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ملی روابط عمومی، بهانه‌ای شد تا پایگاه خبری فوتسال ۲۰۲۰ برترین روابط عمومی باشگاه‌های فوتسال ایران را معرفی کند.
گیتی‌پسند، برترین روابط عمومی ایران در سال ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری ۲٠۲٠، با اعلام نظر کارشناسان این رسانه، روابط عمومی باشگاه گیتی‌پسند اصفهان عنوان «برترین روابط عمومی فوتسال کشور در سال ۱۴۰۳» را به خود اختصاص داد.

بررسی عملکرد رسانه‌ای باشگاه‌ها در سال گذشته نشان داد که موفقیت یک باشگاه تنها درون زمین رقم نمی‌خورد؛ بلکه نقش مدیریت رسانه، اطلاع‌رسانی، ارتباط با هواداران و ساختار فرهنگی باشگاه، نقشی کلیدی در توسعه برند و موفقیت‌های پایدار ایفا می‌کند.

در صدر این مجموعه‌ها، نام گیتی‌پسند می‌درخشد؛ باشگاهی که با هدایت جواد شریف در جایگاه مسئول روابط عمومی، توانسته است با اتکا بر دو دهه تجربه در رسانه‌های داخلی و بین‌المللی و سابقه‌ای پربار در باشگاه‌های فولاد ماهان و گیتی‌پسند، استانداردهای جدیدی را در حوزه رسانه‌ای باشگاهی خلق کند.

از ایجاد چارت اداری دقیق، مدیریت هواداری، سمعی و بصری، فضای مجازی، تشریفات و رسانه، تا اطلاع‌رسانی لحظه‌ای، فعالیت‌های فرهنگی، حمایت از پیشکسوتان و پشتیبانی از تیم‌های پایه تا بزرگسال، همگی بخشی از اقدامات منسجم این روابط عمومی حرفه‌ای است که گیتی‌پسند را به الگویی در سطح ملی تبدیل کرده است.

گیتی پسند در بخش روابط عمومی، سال گذشته نیز این عنوان را کسب کرده بود.

پایگاه خبری ۲۰۲۰ ضمن تبریک روز ملی روابط عمومی، از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مجموعه رسانه‌ای گیتی‌پسند قدردانی می‌کند و این موفقیت را نشانه‌ای از درک درست این باشگاه از نقش حیاتی رسانه در توسعه فوتسال ایران می‌داند.

انتهای پیام /



مطالب مرتبط