به گزارش پایگاه خبری 2020، بارسلونا طی سالیان اخیر معمولا از پیراهن های متفاوتی برای ال کلاسیکو استفاده کرده است؛ تفاوت ال کلاسیکوی امسال اما در طرح لباس نیست. بارسلونا رسما اعلام کرد که برای ال کلاسیکوی روز یکشنبه از پیراهنی استفاده می کند که به جای نام اسپاتیفای، لوگوی دریک (خواننده کانادایی) روی آن درج شده است. این بخشی از قرارداد باشگاه بارسلونا با اسپاتیفای محسوب می شود. مناسبت این اتفاق هم تبدیل شدن دریک به اولین هنرمندی است که از مرز 50 میلیارد استریم در اسپاتیفای عبور می کند.
انتهای پیام/
مطالب مرتبط