پس از کش‌وقوس‌های فراوان، با حمایت استاندار مرکزی، فرماندار ساوه و پیگیری‌های مسئولان فوتبال استان، حضور شهرداری ساوه در فصل جدید لیگ برتر فوتسال قطعی شد.
تیمداری شهرداری ساوه با حمایت مسئولان استانی و شهرستان؛ میراحمدی روی نیمکت

به گزارش ۲۰۲۰، پس از هفته‌ها رایزنی و پیگیری، سرانجام حضور شهرداری ساوه در فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور نهایی شد تا این تیم بار دیگر در بالاترین سطح فوتسال ایران نماینده داشته باشد.

این اتفاق با حمایت استاندار مرکزی، فرماندار ساوه و تلاش‌های غفاری رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی و صبوحی به سرانجام رسید و مقدمات حضور شهرداری ساوه در لیگ برتر فراهم شد.

مدیران باشگاه همزمان با نهایی شدن حضور این تیم در لیگ برتر، فعالیت خود را در نقل‌وانتقالات آغاز کرده‌اند و تاکنون با تعدادی از بازیکنان مورد نظر به توافق رسیده و قرارداد همکاری امضا کرده‌اند.

همچنین سجاد میراحمدی به عنوان سرمربی شهرداری ساوه انتخاب شده و هدایت این تیم را در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بر عهده خواهد داشت.

 انتظار می‌رود در روزهای آینده اخبار بیشتری درباره ترکیب نهایی بازیکنان و برنامه‌های آماده‌سازی این تیم منتشر شود.

انتهای پیام /



مطالب مرتبط